فنیکا یادگیری برای کسب و کار

فنیکا مجموعه ای برای آموختن از حرفه ای هاست جایی برای یادگیری شما به طوری که بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا در شغل فعلی حود از آن استفاده کنید.

فنیکا یادگیری برای کسب و کار

فنیکا مجموعه ای برای آموختن از حرفه ای هاست جایی برای یادگیری شما به طوری که بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا در شغل فعلی حود از آن استفاده کنید.

خوشحالیم که با فنیکا همراه هستید ، هدف ما آموزشی هست که منجر به راه اندازی کسب و کار جدید برای شما یا افزایش مهارت شما در کسب و کارتان گردد، متفاوت از هرجای دیگه فنیکا فقط کاربردی بودن و ارزشمند بودن آموزش را دنبال میکند.

پیوندها

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کفپوش با سکه نسل جدیدی از کفپوش اپوکسی می باشند که بصورت صنعتی، تجاری و خانگی تولید و عرضه می گردد و باعث جذابیت بصری فوق العاده زیاد می شود.

کفپوش با سکه

از کفپوش های یکپارچه پلیمری، جهت پوشش کف استفاده می گردد تا ضمن ارائه زیبائی، امکان مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، شستشوی آسان و سریع را فراهم سازد این محصول در انواع طرح ها و کاربری ها ی صنعتی ، تجاری، بهداشتی، ورزشی و خانگی تهیه و ارائه میگردد.

مقاومت شیمیائی مناسب به همراه مقاومت مکانیکی عالی و چسبندگی سطحی فوق‌العاده این محصول این امکان را فراهم آورده که از آن بتوان در کلیه سطوحی که در مجاورت مواد شیمیایی و اسیدها و قلیاهای متوسط قرار دارند به راحتی استفاده نمود.

همچنین با توجه به خصوصیات بهداشتی این محصول، امکان بکارگیری آن در سطوحی که علاوه بر مقاومت شیمیائی، بهداشتی بودن پوشش نیز حائز اهمیت می‌باشد بسیار پرکاربرد می­باشد.

 

pennies Copy - کفپوش با سکه چگونه انجام می شود + ویدئو

مقایسه با روش سنتی

کفپوش ها را می توان یکی از مباحث اصلی در دکوراسیون دانست. طراحان داخلی از کفپوش های مختلف برای ایجاد زیبایی و تنوع در محیط استفاده می کنند. در مراکز اداری و تجاری نیز استحکام و دوام کفپوش حرف اول را می زند، حال اگر محصولی مانند کفپوش اپوکسی هر دو ویژگی دوام و زیبایی را با هم داشته باشد؛ قطعا بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اپوکسی نوعی کفپوش مدرن است که بر روی سطوح بتنی یا موزائیک قابل اجراست. این کفپوش به شکل مایع است و بر روی سطح مورد نظر ریخته می شود. اپوکسی کف به شکل های بسیار جذابی اجرا می شود و برای هر ساختمانی قابل استفاده است. اپوکسی از دو ماده اصلی تشکیل شده است، یکی رزین اپوکسی و دیگری سخت کننده یا هاردنر.

سبکی و یکپارچه گی، تنوع طرح رنگ، ساختار و مقاومت شیمیایی و مکانیکی بسیار خوب این کف پوش ها و کف پوش اپوکسی طرح استیکر از مزایای بسیار مهم این دسته از مواد نسبت به سایر مواد سنتی می باشد. همچنین با توجه به خصوصیات بهداشتی این محصول، امکان بکارگیری آن در سطوحی که علاوه بر مقاومت شیمیائی، بهداشتی بودن پوشش نیز حائز اهمیت می‌باشد بسیار پرکاربرد می­باشد.

این کفپوش ها بر خلاف کاشی و سرامیک فاقد درز و شکاف بوده و مانع تجمع هرگونه آلودگی می شوند. شستشوی آن ها آسان بوده و نیازی به شوینده های اسیدی یا بازی برای شستشو ندارند.

ویژگی های روکش اپوکسی و کاربرد کفپوش اپوکسی

روکش اپوکسی به خوبی از سطح محافظت می کند و مقاومت بسیار بالایی دارد، نصب و اجرای آن نسبت به سایر کفپوش ها راحت تر است و جنبه تزئینی و دکوراتیو دارد. با استفاده از کفپوش اپوکسی می توان طرح های متنوعی به وجود آورد و کف ساختمان را به یکی از ارکان زیبایی آن تبدیل کرد. عمر اپوکسی در ایران کمتر از ده سال است و معمولا نام آن یادآور کف فروشگاه ها و پارکینگ است. اما اینها تنها کاربردهای اپوکسی نیستند، از این کفپوش می توان برای ایجاد طرح های خلاقانه و مستحکم در کف آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، پذیرایی، مراکز تجاری، کارخانه ها، مراکز درمانی و … استفاده کرد.

نکات مهم در نگهداری کفپوش اپوکسی

از قرار گرفتن در معرض حرارت بسیار بالا خودداری شود
در معرض ضربات سنگین قرار نگیرد
از قرار گرفتن در معرض تنش های سخت خودداری شود
از ریختن مواد شیمیایی بر روی آن جلوگیری شود
بطور منظم و تخصصی پاکسازی شوند

penny51 Copy - کفپوش با سکه چگونه انجام می شود + ویدئو

روش های صحیح شست و شوی کفپوش اپوکسی

برای نگهداری هرچه بهتر باید کفپوش های اپوکسی به صورت روزانه تمیز شوند تا آلودگی ها باعث ایجاد خط و خش بر روی آن ها نشوند، برای این منظور می توانید از ترکیب آب و مایع ظرفشویی یا تنها آب استفاده کنید. پاک کننده های چند منظوره سطوح نیز انتخاب های خوبی هستند. توجه داشته باشید هیچ گاه کفپوش اپوکسی را با استفاده از موادی همچون سرکه یا سفید کننده تمیز نکنید. اگر می خواهید روکش اپوکسی مانند روز اول براق باشد، هر چند ماه یک بار نظافت آن را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا با شوینده های مخصوص کفپوش را برق بیندازند.

دوام و ماندگاری کفپوش های اپوکسی چقدر است؟

دوام و ماندگاری بالای کفپوش اپوکسی نکته ای است که از ابتدا بر آن تاکید شده است. این ماده به خوبی به سطح بتن می چسبد و مقاومت فشاری آن را حدود 7 برابر افزایش می دهد، از این رو یک کفپوش مستحکم به شمار می رود. مواد به کار رفته در ساخت این نوع کفپوش بعد از خشک شدن یک ترکیب نفوذ ناپذیر ایجاد می کنند. کفپوش های اپوکسی عایق الکتریسیته هستند و گرما را تا 80 درجه سانتی گراد تحمل می کنند، به علاوه بر خلاف کفپوش های قدیمی بر اثر رفت و آمد زیاد شل و وارفته نمی شوند.

دوام بسیار بالای کفپوش ها در صنایع مختلف

کفپوش اپوکسی می تواند وزن بالایی را تحمل کند، در برابر آب و دیگر مایعات نفوذ ناپذیر است، حجم کمی دارد و به راحتی قابل تعمیر و بازیابی است. با وجود این ویژگی های مثبت به نظر می رسد این نوع کف پوش، انتخابی مناسب برای صنایع سنگین مانند کارخانجات خودروسازی، پالایشگاه ها، تاسیسات اتمی و… می باشد.

مقاومت بالای کفپوش های اپوکسی در برابر وزن های سنگین

کفپوش اپوکسی می تواند وزن های سنگین را تحمل کند بدون آنکه ترک بخورد یا بشکند. اپوکسی معمولا بر روی بتن اجرا می شود و ترکیب این دو ماده مقاومتی دو چندان ایجاد می کند. نکته دیگری که مقاومت این کفپوش را افزایش می دهد ترکیب خاص و پیچیده پلیمری – شیمیایی آن است.

file 1 Copy - کفپوش با سکه چگونه انجام می شود + ویدئو

کفپوش با سکه

ضخامت های متفاوت کفپوش اپوکسی با توجه به نیاز شما

ضخامت کفپوش های اپوکسی با توجه به نیاز مشتری تغییر می کند. طبیعی است که اگر از اپوکسی برای پوشاندن کف منزل استفاده شود از لحاظ ضخامت با مکان های دیگری مانند پارکینگ یا یک مرکز تجاری متفاوت خواهد بود. یک اپوکسی کار حرفه ای به درستی نیازهای مکان مورد نظر و خواسته های مشتری را تشخیص می دهد و کف پوش را با ضخامت ایده آل اجرا می کند.

ویژگی های کفپوش با سکه

کاهش قابل ملاحظه وزن ساختمان و سبک کردن سازه
یکپارچه و فاقد هر گونه درز
کاملاٌ بهداشتی، دارای خاصیت آنتی باکتریال و جلوگیری از رشد و تکثیر حشرات ، قارچ ، کپک و ….
تنوع در طرح و رنگ
دوام و عمر مفید بالا
صرفه جویی و کاهش اتلاف انرژی از سطوح
عایق کاری کامل سطح و جلوگیری از نشت آب
سهولت در شستشو
قابلیت ترمیم پذیری موضعی
مقاوم در مقابل اشتعال پذیری
مقاومت شیمیائی مناسب بخصوص در برابر بازها، اسیدها، حلال ها، روغن ها و مواد شوینده
مقاوم در برابر آب، رطوبت و بخار
مقاوم در برابر ضربه
مقاومت سایشی بالا
چسبندگی عالی به سطوح خصوصا بتن و سیمان
مقاومت الکتریکی بسیار بالا
مقاومت گرمائی بالا و پایداری ابعاد
آنتی استاتیک- آنتی اسلیپ
مقاوم در برابر تغییرات دمایی
مقاوم در برابر آب، رطوبت و بخار
عدم لغزندگی و سرخوردگی روی سطوح

  • برزو راد