فنیکا یادگیری برای کسب و کار

فنیکا مجموعه ای برای آموختن از حرفه ای هاست جایی برای یادگیری شما به طوری که بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا در شغل فعلی حود از آن استفاده کنید.

فنیکا یادگیری برای کسب و کار

فنیکا مجموعه ای برای آموختن از حرفه ای هاست جایی برای یادگیری شما به طوری که بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا در شغل فعلی حود از آن استفاده کنید.

خوشحالیم که با فنیکا همراه هستید ، هدف ما آموزشی هست که منجر به راه اندازی کسب و کار جدید برای شما یا افزایش مهارت شما در کسب و کارتان گردد، متفاوت از هرجای دیگه فنیکا فقط کاربردی بودن و ارزشمند بودن آموزش را دنبال میکند.

پیوندها

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال رنگ‌های آرامش بخش برای طراحی داخلی راهرو هستید، رنگ خاکستری همیشه جواب می دهد. اما اگر فکر می‌کنید فضای ورودی خانه را خسته کننده و مرده می‌کند، برای زنده و سرزنده کردن این رنگ خنثی محبوب، می‌توانید به ایده‌های این مطلب نگاهی بندازید.

از رنگ زرد در طراحی داخلی راهرو استفاده کنید

طراحی داخلی راهرو با رنگ خنثی

برای طراحی داخلی راهرو ای که بتواند به محض ورود، حال و هوای شما را بهتر کند رنگ زرد انتخابی عالی است – و رنگ همراه خوبی برای خاکستری.
در اینجا، نیمکت زرد ساخته شده توسط Furnished by Anna، سرزندگی ایده آل را برای این فضای خنثی ایجاد کرده است. این دو رنگ همدیگر را متعادل کرده و با هم هماهنگ عمل می‌کنند، زیرا رنگ زرد، رنگ خاکستری را سرزنده تر می‌کند و در مقابل هم خاکستری از شدت رنگ زرد می‌کاهد.

دیوارها را تزیین کنید

طراحی داخلی راهرو با رنگ خنثی

در طراحی داخلی راهرو با قاب کردن یک فضای اکلکتیک به پس زمینه خاکستری عمق بدهید. در این طرح که توسط HCC Interiors اجرا شده، دیوار‌ها با مجموعه‌ای از قلاب‌های چوبی گرد، آثار هنری و یک کنسول شناور تزیین شده است.
این انتخاب جالب تزیینات باعث شده است که روح و شخصیت به فضا اضافه شود و دیوارهای خاکستری پس زمینه، نرمی متعادلی به فضا ببخشد.

از وسایل یا کف چوبی استفاده کنید

طراحی داخلی راهرو با رنگ خنثی

اگر می‌خواهید به اتاقتان حس گرما و صمیمیت اضافه کنید، ایده خوبی است که از سطوح چوبی و طرح چوب استفاده کنید. رنگ و بافت چوب به صورت طبیعی به فضا، عمق اضافه می کند همچنین این بافت و رنگ، به خصوص در کنار رنگ‌های سرد‌تر طیف خاکستری، جواب می‌دهد.
به عنوان مثال، در این راهرو که توسط Kia Designs اجرا شده است، دیوارها و فرش پله طوسی روشن در کنار حس دنجی و راحتی سطوح چوبی درون راهرو، تمیز و باسلیقه حس می‌شود.
اگر نیازمند به کمک در طراحی اتاق خود هستید، یک طراح داخلی در منطقه خود پیدا کنید.

رنگ صورتی را وارد فضا کنید

طراحی داخلی راهرو با رنگ خنثی

اگر با استفاده کردن از سطوح و وسایل چوبی به اندازه کافی گرما وارد راهرو خاکستری شما نمی‌شود، رنگ‌های مایل به قرمز به آن فضا اضافه کنید. در تصویر بالا، تیمی از Chic Living لوازم جانبی صورتی استفاده کرده اند، به اندازه ای که دیوارهای خاکستری فضا، گرم‌تر به نظر برسند.

رنگ‌های صورتی و مرجانی به نازک کاری‌های چوبی فضا، لایه دیگری اضافه می‌کند و با دیوار‌های دودی، هماهنگی زیبایی ایجاد می‌کند. اما اگر نمی‌خواهید این ایده را اجرا کنید، یا فضایی برای آن ندارید، می‌توانید از کار‌های هنری این طیف رنگی استفاده کنید.

طراحی را به سمت سفید سوق دهید

طراحی داخلی راهرو با رنگ خنثی

یک راه مؤثر برای ایجاد احساسی سبکی در اتاق تان، استفاده از رنگ‌های روشن تر از کف به سمت سقف است. به عنوان مثال، در اینجا طراحان Hyve Architects، کف راهرو را به رنگ خاکستری تیره و قسمت بیشتر دیوارها  به رنگ خاکستری کرده اند. سقف هم چهار طاقی ای است که به رنگ سفید شده است که به حرکت چشم‌ها در فضا به سمت بالا و روشن تر کردن فضا کمک می کند.

برای حفظ تعادل رنگی در اتاق، رنگ سفید را در سایر سطوح استفاده کنید، همانطور که در اینجا با چوبکاری‌های داخل فضا انجام شده است.

از خطوط تیره استفاده کنید

طراحی داخلی راهرو با رنگ خنثی

از رنگ‌های طیف تیره خاکستری با همراه کردن با رنگ سیاه استفاده کنید. در اینجا، طراحان bellabunce در طراحی داخلی راهرو موردنظر به یکی از دیوار‌های نقره ای رنگ با خطوط سیاه قوی در قالب قاب و پایه‌های مبلمان تاکید کرده است.

باریکی و خط مانند بودن رنگ سیاه استفاده شده در فضا، اشکال هندسی جالبی را در سطوح نرم اطرافشان ایجاد کرده اند.

رنگ آبی را در طراحی داخلی راهرو تان بیاورید

طراحی داخلی راهرو با رنگ خنثی

رنگ آبی خاکستری رنگ جسورانه ای است که با رنگ خاکستری به خوبی کنار هم می شینند، زیرا هر دو رنگ در انتهای طیف رنگ های سرد قرار دارند.

در اینجا آباژور‌ها و تابلوی هنری، به دیوارهای خاکستری پشتشان زندگی داده و روح بیشتری را وارد فضای اتاق می‌کنند. اما با وجود اینکه هر دو رنگ، رنگ آبی را در درون خود دارند، فضا دارای تعادل است.

از الگو‌ها بهره ببرید

طراحی داخلی راهرو با رنگ خنثی

در این راهرو، طراحان استودیوی Born & Bred، یک ظاهر یکنواخت و دو رنگ را با عنصری تزئینی‌تر ترکیب کرده اند.

روکش خاکستری تیره دیوار‌های راهرو، با قسمت خاکستری بالایشان ترکیب شده است، تا جلوه ای کلاسیک به راهرو سبک ویکتوریایی بدهد. کنار هم قرارگیری رنگ خاکستری تیره، با رنگ خاکستری روشن می توانست باعث شود فضا دو بعدی احساس شود، برای همین استفاده از سرامیک طرح دار کف، یک حرکت هوشمندانه بود.

طراحی روی سرامیک‌ها، تضاد زیبایی را با دیوار‌ها ایجاد می‌کند، و به زندگی دادن و شادتر کردن کل طرح کمک می کند.

با ما درمیان بگذارید…

آیا به فکر استفاده از خاکستری در طراحی داخلی راهرو خود هستید؟ آیا از ایده‌های این مطلب برای شادتر کردن فضا استفاده خواهد کرد؟ نظر خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

  • برزو راد